Recenze LG 49UH603V

Rate this post

LG 49UH603V je nový chytrý televizor, který patří do dílny společnosti LG. Jako již tradičně je vybaven rozlišením ultra HD a úhlopříčka má celých 123 cm. Tohoto mazlíka můžete pořídit zhruba od 13 tisíc. Když budete kupovat novou televizi, určitě sáhněte raději po tzv. chytré televizi, což právě tento model splňuje.

LG 49UH603V vám otevírá spoustu nových doplňkových funkcí a interaktivních možností, což bylo u dřívějších přístrojů zcela nemyslitelné. Dnes můžete prostřednictvím televize dokonce i surfovat na internetu, s tím pomáhá integrovaná Wi-fi technologie.

LG se u tohoto chytrého televizoru zaměřila hlavně na kvalitní vizuální i zvukový prožitek. Díky tomu se můžete ponořit do děje filmu či seriálu a nechat se unášet představou, že jste přímo uprostřed dění a pohybujete se na místech, o kterých se vám vždy jen zdálo.

LG 49UH603V disponuje technologií HDR, jež přizpůsobí jas obrazu a vylepší jeho barevný kontrast. Samozřejmostí je ultravysoké rozlišení. Součástí televizoru je i operační systém třetí generace webOS, který umožňuje spoustu možností pro nastavení televizoru, včetně regulace podsvícení. Zároveň s tím můžete s jeho pomocí snížit celkovou spotřebu televize během chodu.

Chcete-li sledovat videoklipy na YouTube, surfovat na internetu, zavítat na sociální sítě nebo si přečíst email, pak to můžete zkusit prostřednictvím své chytré televize, která využívá technologii HbbTv, tak získáte přístup do ivysílání České televize, jenž nabízí bohatou nabídku různých pořadů.

Pro milovníky tenkých, velkých a kvalitních Smart LED televizorů je LG 49UH603V tím pravým ořechovým. Úhlopříčka má celých 49″ s rozlišením 3840 x 3160 pixelů. Pochlubit se může také dokonalým zorným úhlem a obnovovací frekvencí 100 Hz (PMI 1200). Díky tomu, se i ten nejrychlejší záběr zobrazí ostře.

Připojení

LG 49UH603 usnadňuje přístup do virtuálního světa internetu za použití jednoho jediného tlačítka. Síťová technologie DLAN zase zajistí, že můžete se svým televizorem sdílet veškeré soubory, jež obsahuje váš tablet, notebook nebo chytrý telefon. S přenosem obrazu pomáhá platforma Miracast. Operační systém webOS 3.0 zajistí plynulý přechod od sledování různých videí až po surfování na internetových stránkách. Připojení je možné prostřednictvím LAN konektoru nebo bezdrátovou technologií Wi-Fi.

Televizor je možné využít nejen jako monitor k počítači, ale i k hernímu zařízení. Na propojení s jiným zařízením máte k dispozici celkem tři HDMI porty. Pomocí USB konektoru lze připojit flashdisk nebo externí HDD. Součástí televizoru jsou rovněž tunery DVB-T2 a DVB-C, umožňující sledování kabelové televize i pozemního vysílání. Obsahuje také DVB-S2 tuner, který zpracovává signál ze satelitů.

Ultra HD a High Dynamic Range (HDR)

U chytrých televizorů je již běžné ultra vysoké rozlišení, které každému sledování oblíbených pořadů dodá ten správný šmrnc. LG 49UH603 dosahuje rozlišení až 3840 x 2160 pixelů a dokáže nabídnout 4x více obrazových bodů než Full HD. Díky Ultra HD se v podstatě integrujete do zobrazované skutečnosti, vychutnáte si i ty nejjemnější detaily, odstíny i barvy, které potěší každé divácké oko. Tuto technologii poznáte tak, že na obraze nejsou sebemenší náznaky rozmazání a to i na minimální vzdálenost. Zároveň podle úhlopříčky televize, která většinou není menší než 43″.

HDR neboli High Dynamic Range je nástupcem klasického SDR, využívaný u těch nejnovějších modelů 4K televizorů. To jediné, co má tato technologie na starost, je umožnit uživateli opravdový vizuální zážitek, který nabídne věrnou reprodukci odstínů, barev i přechodů mezi tmavými a světlými obrazovými body. Televizor je tak kompatibilní s obsahem, nabízející různé služby, a to včetně Netfixu, televizních stanic i filmových studií. S HDR si užijete realistický dojem a vysokou kvalitu obrazu.

Tuner DVB-S2 a DVB-T2

Tím hlavním účelem, který DVB-S2 má, je umožnění příjmu digitálního vysílání tak, aby bylo možné televizní pořady sledovat plynule a bez problémů. Oproti staršímu DVB-S je znát určitý posun, který se odráží na výsledné kvalitě signálu, a to jak obrazového, tak zvukového. Využívá se komprese MPEG/AVC, jež podporuje vysoce kvalitní HD TV rozlišení a také streamování ve formátu Dolby Digital. Velkým pozitivem je vynikající stabilita signálu a větší kapacita přenosu (až o 30%).

Tuner DVB-T2 je nástupcem standardního digitálního vysílání DVB-T přes pozemní vysílače. Přestože je teprve v začátcích, za nějaký čas bude moci svého předchůdce plnohodnotně nahradit. Pro diváka to znamená, že získá mnohem bohatší služby, příjemnější uživatelské prostřední, kvalitnější obraz, který bude dosahovat až UHD TV a pestřejší nabídku televizních stanic. Jinak v podstatě pracuje stejně, jako DVB-T, aspoň co se ostatních vlastností týká.

Verdikt

Jestliže jste se pro LG 49UH603 nakonec rozhodli, určitě si přijdete na své. Tato televize byla v podstatě navržena tak, aby se snadno ovládala a její použití vás co nejvíce bavilo. Zároveň vám bude poskytovat maximálně vzrušující zážitek při sledování jakéhokoliv pořadu.

ULTRA Surround umožní klasickému reproduktoru, aby pracoval stejně jako virtuální sedmikanálový reproduktor, takže si spolu s technologií 4K svůj oblíbený filmový trhák opravdu užijete.

V kostce lze říci, že je tato Smart TV jednoduchá, má nádherný obraz s reálnými a naprosto živými barvami i všemi detaily, je plně kompatibilní s mobilními telefony a díky ovládání podsvícení můžete upravit jas obrazovky a ušetřit tak trochu energie.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.